Nie znalazłeś pakietu dla siebie! Skorzystaj z oferty standardowej! Bony TravelPass i płatności (punktami) przez system MyBenefit mogą zostać zrealizowane na wszystkie oferty własne hotelu dostępne w ofercie cennikowej lub promocyjnej (w tym wszelkie pakiety promocyjne, pobytowe itp.). |
Położenie:
Obiekt położony na uboczu centrum Jastrzębiej Góry. Miejscowość ta znajduje się na wysokim brzegu Morza Bałtyckiego. Unikalne klifowe wybrzeże oddziela Jastrzębią Górę od przepięknej plaży, zachęcającej do morskich i słonecznych kąpieli. Nadzwyczaj atrakcyjnym fragmentem Jastrzębiej Góry jest parów zwany Lisim Jarem, gdzie występuje bardzo bogata i interesująca roślinność.
Zakwaterowanie:
Willa Global oferuje pokoje 1-, 2-, 3- oraz 4- osobowe typu studio. Wszystkie pokoje są z łazienkami, TV i przedpokojem z szafą, umeblowane w jednym stylu. W pokojach do dyspozycji Gości jest czajnik bezprzewodowy i szklanki. Rónież do dyspozycji Gości duży i przestronny pokój dzienny z sofami i TV. Ilość miejsc noclegowych: 55.
Wyżywienie:
Dla Wygody Gości, śniadania serwowane są w formie bufetu szwedzkiego. Po sezonie letnim serwowane są również obiadokolacje.
Aktualne ceny dostępne są na stronie internetowej obiektu. Oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów K.C.
Atrakcje:
Obok Willi przebiega ścieżka rowerowa wiodąca do plaży i centrum jak również chodnik pozwalający szybko dostać się na plażę.
Ponadto obiekt dysponuje:
- placem zabaw
- dostęp do bezprzewodowego Internetu
- miejsce na grilla oraz miejsce na ognisko, sprzęt do grillowania.
Dodatkowe informacje:
Na terenie posesji znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe dla gości obiektu.
UWAGI!!!
W przypadku płatności przez system MyBenefit Willa Global może żądać wpłaty zaliczki na poczet rezerwacji, jednak w wysokości nie większej niż 30% jej wartości. Zaliczka musi być opłacona przelewem bezpośrednio na konto wskazane przez Obiekt. Zaliczka płatna przelewem jest traktowana jako gwarancja rezerwacji. To oznacza, że po przyjeździe do Obiektu zostanie ona rozliczona i ewentualnie zwrócona, jeśli łączna wartość zgromadzonych w systemie punktów (i dokonanych płatności) będzie wystarczająca do pokrycia całości rezerwacji.